Vannet tilbake i havna...
- Sjursvika Båtforening
- 15. mars
- 1 min lesing

Vannet frøs i løpet av en kald og 'teledyp' vinter.
Vannet er nå tilbake i havna!! Rørlegger valgte å trekke alle ledninger inn i kjeller, etter trykkreduksjon, så det blir lavere vanntrykk ute på brygga.
Varmekabel må kobles til bryter eller termostat, men det haster vel ikke før det blir kaldt igjen, neste vinter.
Det vil med andre ord ikke bli trøbbel med fryst vann i ettertid.







Kommentarer